صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

صاحب الزمان (عج)

شاید این جمعه بیاید شاید . هزار گل صلوات پیشاپش نثار قدوم مبارکش  

 

برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان (عج) دستانمان را به سوی معبود دراز میکنیم تا از مهر و بخشش بی کرانش تسریع در امر ظهورش میسر شود .

دعوت از هنرمندان جوان سراسر کشور

دعوت از هنرمندان جوان سراسر کشور
در تاریخ ۸۸/۰۷/۲۰
باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری برای ایجاد زمینه‌های مشارکت از تمام اعضا رسمی خود در حوزه‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش ایران دیپلماسی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، باشگاه هنرمندان جوان در راستای ارایه خدمات حمایتی و جلب نظراعضا برای مشارکت بیشتر، آثار هنری آنان را در زمینه‌های شعر، داستان، فیلمنامه، نقاشی، موسیقی، عکس، انیمیشن، فیلم کوتاه، دریافت و درسایت این باشگاه قرار می دهد.
ارایه مقاله در زمینه‌های هنر، سلامت، تغذیه هنرمند، ورزش و هنرمند و سیاست ازسایر بخش های در نظر گرفته شده برای همکاری اعضاست.
بنا به این گزارش: در صورت همکاری مستمر اعضا در ارسال اثر، رتبه آنان از سصح3 به سطوح بالاتر ارتقاع می یابد و از خدمات حمایتی گسترده تری بهرمند می شوند.
اعضا در نظر داشته باشد حجم آثار تولید شده درزمینه فیلم حداکثر یک مگابایت و درعکس و نقاشی صد کیلو بایت باشد، همچنین ذکر عبارت « مربوط به آگهی دعوت به همکاری باشگاه هنرمندان جوان» پشت پاکت پستی در مورد آثار ارسالی، ضرورت دارد.
یادآوری می شود: صاحبان آثار می‌توانند تولیدات خود را به نشانی، تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه،طبقه دوم ساختمان ستادی حوزه هنری، دبیرخانه باشگاه هنرمندان جوان یا به پست اینترنتی javan@bashgahonar.ir ارسال کنند.
گفتنی است، هنرمندان جوان، 13-35 سال می توانند برای عضویت دراین باشگاه از طریق فراخوان های مندرج در سایت باشگاه هنرمندان جوان، به نشانی اینترنتی www.bashgahonar.ir و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه این باشگاه به نشانی یاد شده، نسبت به عضویت خود اقدام کنند.

عکسهای عجیب

فوتوشاپ چه کارها که نمی کنه