صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

گزارشی از پربیننده‌ترین اجراهای نمایشی در سال 89



گزارشی از پربیننده‌ترین اجراهای نمایشی در سال 89

مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر، خانه نمایش و تماشاخانه ایرانشهر، با اشاره به تعداد تماشاگران و تعداد اجراهای خود، پربیننده‌ترین نمایش‌های سال 89 را معرفی کردند.
 

به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش "معرکه اهل طرب" به کارگردانی "رهام مخدومی" با 180تماشاگر در 2 اجرا و نمایش "بودن یا نبودن" به کارگردانی غلامحسین شمس با 25 تماشاگر در دو2 اجرا به ترتیب پربیننده‌ترین  و کم بیننده‌ترین نمایش‌های خانه نمایش در سه ماهه اول و دوم سال 89 هستند.
همچنین نمایش "سیاه‌بازی عفریته ماچین" کاری از علی یداللهی با 2695 مخاطب در 24 اجرا پربیننده‌ترین و نمایش "موک کوچولو" به کارگردانی سلاوچومالنو با 91 مخاطب در 4 اجرا کم‌بیننده‌ترین نمایش تماشاخانه سنگلج در سه ماهه اول و دوم سال 89 بودند.
نمایش "سیندرلا" کاری از مهدی مهدی‌آبادی با 2802 تماشاگر در 26 اجرا پربیننده‌ترین نمایش و نمایش"مادر جان سلام " به کارگردانی محسن صفری و مهدی مقیمی با1081 تماشاگر در 24 اجرا کم بیننده‌ترین نمایش تالار هنر در سه ماهه اول و سوم بودند.
گفتنی است نمایش " منهای دو " به کارگردانی داود رشیدی با میزبانی 21137 تماشاگر پرتماشاگرترین نمایش تالار اصلی و نمایش "نوشتن در تاریکی" به کارگردانی محمد یعقوبی با 4680 تماشاگر پرمخاطب‌ترین نمایش تالار چهار سو، نمایش " نورا " به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی بدون در نظرگرفتن اجرای دوباره این اثر نمایشی در تالار اصلی مجموعه با مجموع 3761 تماشاگر پر تماشاگرترین نمایش تالار قشقایی و نمایش " 11:11 " به کارگردانی حسن برزگر و رکسانا بهرام با میزبانی 1614  پرمخاطب‌ترین نمایش کارگاه نمایش در سال جاری بودند.

سال نو مبارک

سال نو مبارک 


فرا رسیدن سال ۱۳۹۰ را به تمامی دوستان خوب و هنرمندان عزیز تبریک میگوییم




                                            سالی موفق و با برکت را برای تمامی عزیزان آرزومندیم