صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

معرفی هیئت بازبین دومین جشنواره سرسرای تئاتر خیابانی مریوان

معرفی هیئت بازبین دومین جشنواره سرسرای تئاتر خیابانی مریوان
 
ایران تئاتر -  سرویس خبر  

فرهاد آئیش، مریم معترف، شهرام کرمی، فاتح بادپروار و خسرو معین افشار به عنوان هیئت بازبینی دومین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.
شهرام کرمی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر‌ گفت:«دومین جشنواره خیابانی مریوان از 22 تا 26 مهر ماه در شهرستان مریوان برگزار می‌شود و آثار منتخب کشور در این جشنواره حضور خواهند داشت.»
وی درباره اجراهای فصلی تئاتر خیابانی افزود:«14 گروه اجرایی برای اجراهای فصلی تئاتر خیابانی معرفی شدند. بدین ترتیب اجراهای فصلی ‌تئاتر خیابانی با حضور گروه‌های منتخب از 8 شهریور تا 6 مهر ماه در محوطه مجموعه تئاترشهر برگزار خواهد شد.»

تبریک

پیشاپیش میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) را تبریک عرض مینماییم.

علی‌ نصیریان پیش از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در خانه هنرمندان ا

علی‌ نصیریان پیش از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در خانه هنرمندان ایران:
فردا به پرسش‌های حاضران درباره نمایش‌های آیینی پاسخ می‌دهم
 
ایران تئاتر -  سرویس خبر  

جلسه پرسش و پاسخ علی نصیریان درباره کارکرد نمایش‌های آیینی در نمایش‌های معاصر فردا 30 مردادماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
علی نصیریان در این خصوص به سایت ایران تئاتر گفت:«این جلسه به صورت سؤال و جواب خواهد بود. در نتیجه باید درباره مطالب مورد بحث، در انتظار سؤالات حاضران در جلسه بمانم.»
وی حضورش در سمینار و جشنواره تئاتر آیینی - سنتی را منتفی دانست و گفت:«در حال حاضر مشغول کار تصویری هستم. حتی احساس می‌کردم شانس شرکت در این جلسه را هم پیدا نکنم، اما خوشبختانه فردا می‌توانم در جلسه شرکت کنم.»