صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

فیلم سینمایی دل بیقرار


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی این فیلم؛ بزودی اتانولاژ فیلم سینمایی «دل بی‌قرار» به کارگردانی «قربان ‌محمدپور» زیر نظر حسن پویا آغاز خواهد شد و به تازگی صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم توسط محسن روشن و ناصر چشم آذر به پایان رسیده و برای رساندن هر چه سریع تر فیلم به جشنواره ، اتانولاژ آن را آغاز شود .احتمالا این بخش از کار توسط فیلمبردار فیلم حسن پویا انجام خواهد شد.
«دل بیقرار» داستان خواهر و برادری به نام معصومه و علی است که بر اثر وقوع زلزله رودبار یکدیگر را گم می‌کنند و دست تقدیر برای آن‌ها وقایع ناخواسته‌ای را رقم می‌زند.
زمان رخداد زلزله بسیاری از مردم استان گیلان به‌خصوص جوانان در دقایقی پس از ساعت ۲۴ پنجشنبه سرگرم تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا بودند که زمین به یکباره لرزید و این‌چنین بود که به دلیل بیدار بودن، بسیاری توانستند به‌هنگام وقوع فاجعه از منازل بگریزند و زیر آوار نمانند اما در هر حال «دل بی قرار» گسستن خانواده‌ای در آن زمان است.کوروش تهامی (علی)، شهره قمر (معصومه) و نازنین فراهانی (مادر) نقش‌های اصلی کار را بر عهده دارند و علاوه بر آن‌ها، سارا خوئینی ها (مادرخوانده)، فرهاد جم (پدرخوانده) و جهانبخش سلطانی (حاج محمود) نقش‌های محوری «دل بیقرار» را ایفا می کنند. همچنین سپیده پهلوان‌زاده (اعظم )، ناصر فروغ (گل آقا)، مانیا نوحی (ناهید)، سیامک اشعریون، سیروس اسنقی، اکبر حاتمی، محمد مهدی قاهری، علی برنجیان، داود سلامی و.... از بازیگران «دل بیقرار» هستند.
پوریا ایمانی نقش کودکی علی و آرتینا سامه بازیگر نقش کودکی معصومه و... این فیلم هستند.
۲۵ روز کاری و ۷۰ درصد فیلمبرداری در تهران، ۱۰ روز کاری و ۳۰ درصد فیلمبرداری در شمال (رودبار و منجیل) انجام شده است.
فیلمبرداری این کار چهارم شهریور در تهران آغاز شد و ششم مهر و در آستانه میلاد امام رضا در روستای تاریخی هرزویل در منجیل به اتمام رسید.
فیلمبرداری «دل بیقرار» در تهران، رودبار، منجیل و لوکیشن‌هایی چون ساختمانی حوالی میدان پونک، خشکشویی،بهزیستی، پرورشگاه،فرمانداری، بیمارستان،هلال احمر، فرش فروشی ،خیابان، فضای داخلی چند خانه و .. انجام خواهد شد.