صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

صبا هنر (سینما / تئاتر / هنر )

(محمد مهدی قاهری )

خبرهای کوتاهی از یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت-فتح خرمشهر


استقبال تماشاگران و اجرای ویژه نمایش‌ها
خبرهای کوتاهی از یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت-فتح خرمشهر

ایران تئاتر - سرویس خبر



نمایش "آسمان و زمین" نوشته ایوب آقاخانی و کارگردانی امیر دژاکام و "نقطه ته خط" نوشته و کارگردانی مالک حدپور سراج جزو نمایش‌های روز سوم جشنواره بودند که در دو نوبت اجرا شدند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، به نظر می‌رسد با گذشت سه روز از جشنواره و درست در آستانه آخرین روز آن، مردم شهرهای آبادان و خرمشهر بیشتر برای دیدن آثار یازدهمین جشنواره تئاتر مقاومت-یادواره فتح خرمشهر مشتاق شده‌اند.
در این روز تالار مهر آبادان نیز که یکی از بزرگترین تالارهای این شهر است شاهد تماشاگران بسیاری بود. یکی از ویژگی‌های این روز را می‌توان حضور خانواده‌ها عنوان کرد.

رضا آشفته و مهدی نصیری جشنواره را نقد می‌کنند
با انتشار اولین شماره از خبرنامه جشنواره یازدهم به نام "فتح نامه" مشخص شد که آثار راه یافته به این جشنواره توسط دو منتقد شناخته شده که از همکاران ما در سایت ایران تئاتر نیز محسوب می‌شوند مورد نقد قرار می‌گیرند.
در شماره اول و شماره دوم این نشریه، دو نقد از رضا آشفته و دو نقد از مهدی نصیری به چاپ رسیده است.


بازدید از پالایشگاه آبادان
هنرمندان شرکت کننده در جشنواره صبح دیروز 7 خرداد از تأسیسات پالایشگاه آبادان بازدید کردند.
در این بازدید که با حرکت اتوبوس به محوطه پالایشگاه انجام شد، مدیر امور بین‌الملل روابط عمومی پالایشگاه آبادان و همکاران دیگر روابط عمومی به معرفی بخش‌ها، ساختمان‌ها، عملکرد هر بخش و تاریخچه دستگاه‌های فعال، نیمه فعال و ... پرداختند.
در آغاز بازدید نیز پس از سخنرانی مدیر روابط عمومی پالایشگاه، فیلم کوتاهی از مراحل بازسازی پس از جنگ و فعالیت فعلی پالایشگاه برای حاضران پخش شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد